Skip to main content

DATALIMIET

VOORKOM ONVERWACHTE KOSTEN

Alle GSM-abonnementen van Youfone beschikken over een databundel. Niemand vindt het fijn om extra kosten te maken. Met behulp van onze datalimiet houd jij controle over jouw databundel. Dit is handig voor jezelf, voor je kinderen.

Je kunt de datalimiet instellen via MyYoufone. Met een datalimiet blokkeert je internetverbinding automatisch wanneer je de volledige bundel hebt verbruikt. De eerste dag van de volgende maand kun je weer online met je nieuwe databundel.

Heb je jouw datalimiet bereikt en is je internetverbinding geblokkeerd, maar wil je toch nog voor de rest van de maand verder kunnen internetten? Dan kun je gedurende de rest van de maand een extra databundel kopen, zodat je toch nog het internet op kan. Let op: de datalimiet is alleen geldig in de EU.

Datalimiet

Waarschuwing per SMS en e-mail
Het datalimiet gaat, nadat je het hebt ingesteld, in op dag 1 van de volgende maand. Bij verbruik van ongeveer 80% en 100% van de limiet, ontvang je een waarschuwing per SMS en e-mail. Zodra de limiet volledig is bereikt, heb je de mogelijkheid om een extra databundel te kopen voor het restant van de maand. Een databundel bijkopen kan via MyYoufone.

Extra databundels
Heb je een datalimiet ingesteld in MyYoufone en is je databundel voor het eind van de maand op? Dan is het mogelijk om een extra databundel te kopen. De extra databundel is geldig tot het einde van de maand. Je kunt meerdere databundels per maand activeren. Bekijk de informatie over de tarieven voor mobiel internet. Als je een databundel bijkoopt, wordt de internetsnelheid direct hervat. De kosten voor de bundel staan op de factuur van de volgende maand. 

Kosten
Er wordt 50 cent per maand in rekening gebracht voor activatie van een nieuwe datalimiet. De datalimiet blijft ook van toepassing na verlenging van het abonnement.

Download de MyYoufone app
Om het verbruik van jouw belminuten, sms-berichten en internetverbruik makkelijk in de gaten te houden, download je de MyYoufone app.