Hoe betaal ik mijn GSM-abonnement factuur?
Iedere maand ontvang je een e-mail dat de rekening van de afgelopen maand klaar staat in MyYoufone. Log in om de factuur en specificatie te bekijken.
Bij de aanvraag van het abonnement gaf je Youfone toestemming om het factuurbedrag van je rekening af te schrijven. De domiciliëring vindt elke maand plaats op de 20ste van de maand of de eerstvolgende werkdag. Op dit moment kan de datum van de automatische domiciliëring helaas niet aangepast worden.
Kunnen we je factuur niet automatisch afschrijven? Dan sturen we je een bericht per e-mail en sms om je factuur alsnog via Bancontact te betalen. Er zijn twee manieren om bij Youfone te betalen:
Via Bancontact
Je kunt de openstaande facturen direct aan ons voldoen via Bancontact! Klik in MyYoufone op "Facturen" en je ziet welke facturen openstaan en je kan betalen. Je betaling via Bancontact wordt het snelst verwerkt.
Via overboeking
Je boekt het openstaande bedrag over naar rekeningnummer IBAN: BE32 3632 0703 3002 ten name van Youfone NV. Vermeld bij deze betaling altijd het klant- en factuurnummer. Dat helpt bij een goede en snelle verwerking van de betaling.
Let op: de éénmalige aansluitkosten kunnen niet handmatig overgemaakt worden, deze moeten voldaan worden middels Bancontact.
Via Bancontact
Je kunt de openstaande facturen direct aan ons voldoen via Bancontact! Klik in MyYoufone op "Facturen" en je ziet welke facturen openstaan en je kan betalen. Je betaling via Bancontact wordt het snelst verwerkt.
Via overboeking
Je boekt het openstaande bedrag over naar rekeningnummer IBAN: BE32 3632 0703 3002 ten name van Youfone NV. Vermeld bij deze betaling altijd het klant- en factuurnummer. Dat helpt bij een goede en snelle verwerking van de betaling.
Let op: de éénmalige aansluitkosten kunnen niet handmatig overgemaakt worden, deze moeten voldaan worden middels Bancontact.