Skip to main content

Wanneer wordt mijn betaling verwerkt?

Wij proberen de factuur altijd te laten overschrijven rond de 20ste van de maand. Betaal je op rekening of is de automatische domiciliëring mislukt, dan vragen we je per e-mail & sms om de betaling zo snel mogelijk te voldoen. 


Als je een betaling doet kan het even duren, voordat de betaling is verwerkt. Hoe lang het duurt, hangt af van manier waarop je betaalt.

  • De snelste verwerkingstijd geldt bij betalingen die gedaan zijn via Bancontact, namelijk 15 minuten.
  • Heb je betaald via internetbankieren of via overschrijving? Dan is de verwerkingstijd 3 werkdagen.


Betaal je op rekening en wil je gebruik maken van de automatische domiciliëring? Dan kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice om dit in orde te maken. Gebruiken wij een verkeerd rekeningnummer? Wijzig je rekeningnummer dan veilig en eenvoudig met Bancontact via MyYoufone.