Skip to main content

NIEUWE SIMKAART ACTIVEREN

ZO GEREGELD!

Bestel je een GSM-abonnement bij Youfone? Dan krijg je per post een nieuwe simkaart van ons. Je moet de simkaart eerst activeren voor je kunt bellen. Activeren is heel eenvoudig.  

Simkaart activeren met nummerbehoud
Stap 1: Je ontvangt een mail met daarin de inloggegevens voor MyYoufoneHoud deze gegevens bij de hand, je hebt ze nodig om je simkaart te activeren.

Stap 2: Wanneer je de simkaart ontvangen hebt, surf je naar my.youfone.be/porting en log je in met je MyYoufone-gegevens. Om ervoor te zorgen dat jij je nummer gratis kan behouden, hebben wij het simkaartnummer van je oude provider nodig (dit staat op de simkaart zelf en is een lange cijferreeks).

Als je bij je oude provider een zakelijk abonnement hebt, moet je ook je klantnummer bij de hand houden. Volg de stappen en je simkaart wordt zo snel mogelijk geactiveerd. Dit kan tot een werkdag duren.


De simkaart is geactiveerd als je telefoon geen signaal meer heeft bij je oude provider. Dat is het moment om je oude simkaart uit je telefoon te halen en de Youfone-simkaart te plaatsen.

Simkaart activeren met nieuw nummer

  1. Je ontvangt een mail met daarin de inloggegevens voor MyYoufone
  2. Houd deze gegevens bij de hand, je hebt ze nodig om je simkaart te activeren.
  3. Wanneer je de simkaart ontvangen hebt, surf je naar my.youfone.be/porting en log je in met je MyYoufone-gegevens. Volg de stappen en je simkaart wordt zo snel mogelijk geactiveerd. Dit kan tot een werkdag duren.


Tip: kijk ook eens in de spamfolder van je inbox, als je de e-mail niet ontvangen hebt.

Bewaar het pasje van de Youfone-simkaart goed. Daar staat je unieke pincode op, en ook de pukcode om je pincode in geval van blokkering te kunnen herstellen.

Heb je nog vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice.